Tuesday, August 28, 2007

تولد شهریور


خاتون کلام تو سنگ را آب میکند
خواب را خواب و ایوان را پر از مهتاب
در کلام خود شناوری چون شکوفه سفید ماه
درچشمه بیان خویشتنی چون فواره ای در حوض نقره
تو را در کلامت میچینم
تو را در کلامت میبویم
خاتون تو میتوانی میان شاخ و برگ قصه ها پرنده وار بخوانی
تو میتوانی آتشی را به آتشی دیگر خاموش کنی
تو میتوانی از ما بلابگردانی
مرگ چنان گوش به قصه ات میسپاردکه از کار خویش باز میماند
خاتون شبی خوش است میخواهم گیسوانت را بشنوم
لب میگشایی
نسیم شبانگاه سراپا گوش میشود
کلام تو سرانجام آغوش میشود
(عمران صالحی)
*******************
شهریور گلم گل سرسبد خانه و خانواده ما
تولدت مبارک

25 comments:

Anonymous said...

خاله شهره عزیزم تولدت مبارک
از وقتی یادم هست که خیلی کوچولو بودم تو با من مهربان بودی
خیلی دوستت دارم

Anonymous said...

مامی جون عزیزم خیلی دوستت دارم تولدتان مبارک .انشاالله120 سال زنده باشید .تمامی گلهای رز زرد دنیا را تقدیم به مامی مهربونم می کنم

Anonymous said...

خاله شهره عزیزم تولدتان مبارک .انشاالله همیشه سالم وموفق باشید وسایه بر مهر محبتتان بر سر همه ما باشد بهترین مادر شوهر دنیا خیلی دوستتان دارم امیدوارم روزی بتوانم گوشه ای از زحمات شما را جبران کنم

Anonymous said...

نمي دانم چگونه عشقي كه از خانه پدر مرا گرم مي كند توصيف كنم.خدايا كمكم كن تا بتوانم فرد موثري در اين خانه عشق باشم .خدايا به من بياموز كه چگونه زيبايي كلام و گرمي دستها و اوج عشق را نثار عزيزانم كنم.دوستتان دارم واز همه ممنونم كه روز تولدم را به ياد داشته ايد.

Anonymous said...

شهره عزيزم دختر خوبم هميشه به تو دل گرمم .همخونه عزيز من از اينكه در اين دوره زندگي هر روز با تو هستم خوشحالم .هميشه دعاي من بدرقه راهت هست .سنگ صبور پر استقامت من .كه فرزند خوب مادر خوب و مادر بزرگ خوب و در هر نقشي كه هستي بهتريني .از خدا به خاطر وجود شما عزيزانم ممنون هستم و هميشه شاكر.خدايا همه فرزندانم را حفظ كن . شهره عزيزم تولدت مبارك.شاد و سر بلند باشي.

Anonymous said...

با توجه به اینکه همیشه از بانوان تحصیلکرده و موفق در کنار خودمان استقبال میکنید

ترجیج می دهم دیگر در وبلاگ شما یادداشت نگذارم

« قا ئینی » said...

خانم دهستانی عزیز از اینکه به ما سر زدید ممنونیم
هر چه از دوست رسد نیکوست

Anonymous said...

خانم شهریور کامنتهایتان را در وب دیدم خیلی قلم خوبی دارید
تولد شما مبارک

Anonymous said...

شهريور عزيزم خداوند بتو آموخته اين همه محبت را كه هزاران فرسنگ دل ما را بامهر خوت ميبري وخانه پدر را روشن ميكني ومادر را خرسند وهمه اعضاي خانواده با عشق باتو سخن ميگويند در چنين شبي ستاره باران شده خانه پدر

نور باران
تولدت مبارك نازنين يار

Anonymous said...

تولد شما و تولد امام دوازدهم مبارک.
با بهترین آرزوها.

Anonymous said...

همه اعضای خانه پدر را دوست دارم
تولد شهریور خانم مبارک

Anonymous said...

خداوند درزتدگی من موحبت الهیش را عطا فرمود انهم یک یار کودکی یک همبازی بچکی یک دوست مدرسه ای یک مشاور زندگی ویارو غمخوار دوران تنهائی وگرفتاری ویک مادر شوهر خوب برای دخترم وجود گل تو شهریور عزیزمدر گنارم همیشه باعث دلگرمی وآرامش من بود خدا را سپاس می گویم تولت مبارک

Anonymous said...

متن بالا برای تولد عزیزترین فرد خانواده شهریور نازنینم است نامم را ننوشتم

day said...

WITH THE NAME OF LOVE
My Dear Sister, Shahrivar
Happy Birthday to you and many years to come...Have a great times on your birthday...
Love you
Kisses from me & Demetri

Anonymous said...

يك روز به دنيا مي آييم و يك روز از دنيا مي رويم هر دو به فرموده آن بزرگ بي همتاست و در اين ميا ن چه مي كنيم و چه اثري مي گذاريم يادگار ما در اين دنياي فاني است .خدايا از من راضي باش كه رضايت تو بر من واجب است.خدايا صد ها بار سپاس كه عزيزاني يار و ياورم هستند كه از با آنها بودن به خود مي بالم .از همه دوستداران خانه پدر ممنون كه تولد اين كمترين را تبريك گفته اند:ستاره هميشه درخشان و مايه افتخار ما وبيتاي گلم كه با داشتن مادري نازنين حتما به آنچه خداوند برايش خواسته خواهد رسيد.الهه عزيزم كه هميشه مايه راحتي خيال من بوده است
مادر عزيزم كه هيچ چيز در دنيا به پايش نمي رسد آقاي خسرو دوست عزيز خانه پدر و نيناي نازنين يار عزيز گلم ومهرنوش عزيزم دختر گلم كه هميشه دوستش دارم وثمانه خانم گل خانم خانم ها و فروردين نازنين يار هميشگي ام از همه و همه ممنون خداوند همه شما را در پناه خود حفظ نمايد

Anonymous said...

ديداد عزيزم بعد از غيبت طولاني هديه زيبايي به من دادي و آن حضور مجددت در خانه پدر است .نازنينم دوريت را نوشته هاي گرمت آسان تر مي كند از ما دريغ نكن كه ياران چشم ياري دارند .الهي كه من فدات شم

Anonymous said...

خدا را شاكرم كه در سن 30 سالگي بانمايش جلوه هاي سرشار از عاطفه خانه پدر دوباره عشق را عاطفه را و اميد زنده بودن را به من آموخت
واينك درمانده و ناتوان از شراكت در اين محفل عارفانه قلم به تك جمله اي نا قابل بسنده ميكنم :
سالروز ميلاد شهريور گل و عيد سبز انتظار بر كانون گرم خانه پدر مبارك باد

Anonymous said...

سلام. چند روزی سرم خیلی شلوغ بود و نتونستم وبلاگ رو به روز کنم اما از امروز دوباره کارم رو شروع کردم.

Anonymous said...

سلام
کامنتها را که خوندم دیدم بنده در این غیبت از قافله تبریک گفته ها عقب مانده ام
شهریور خانم تولدتان مبارک
تولد همواره با شادمانی توام است
در تولد درسهای شگفت نهفته است
کتابی را نوشته ام بنام جشن تولد جشن تولد جشن خدایی
که ان شا لله مجوز چاپ بگیرد در این کتاب گفته ام
جشن تولد جشن طبقه خاص نیست بل جشن انسان است جشن تولد جشن معرفت است و...چه بگویم چه درسها در تولد انسان نهفته است نوشته مختصر می کنم خواهر خوبم شهریور خانم تولدتان مبارک
سلام بنده را به اعضای صمیمی تان برسانید
ارادتمند هرانک

مطرب said...

شهریور عزیز
تولدت مبارک
اما این تبریکهای خشک و خالی فایده نداره باید جشن مفصلی بپا کرد همراه با ترنم وترقص و البته کادو های عدیده
شهریور عزیز سیصد ساله بشی اما مثل بعضی از پیر ها غرغرو نشی

Anonymous said...

از همه عزيزانم متشكرم كه روز تولدم را تبريك گفته اند اميدوارم سال كه مي گذرد همواره چيزهاي بهتري ياد بگيرمو از كارهاي بد فاصله داشته باشم و بقول دوستم غرغرو نشوم.از نويسنده شبهاي الموت از آقاي محسن آقاي علي رشوندو جناب مطرب كمال تشكر دارم دست همه دوستان را با عرض ادب مي بوسم.

Anonymous said...

فرید و بهاره
چشمی دارم همه پر از دیدن دوست
با دیده مرا خوشست چون دوست در اوست
از دیده و دوست فرق کردن نتوان
یا اوست درون دیده یا دیده خود اوست
تولدت مبارک

Anonymous said...

روز میلاد تو عید من است
بر من این عید مبارک بادا.
شهریور عزیز روز تولدت گرامی باد
خواهرت اردیبهشت

Anonymous said...

پایان فصل رویش و زایش طبیعت را بهاری شگفت پدید آمد.
بهاری نو در آستانه خزان! بهاران همواره سرمای زمستان را می شکنند و بهار ما از پس تابش سخت خورشید رسید. بهاری با رویش هزارهزار شکوفه زیبا و نسیم خوش و آواز بلبلان.
خداوند تمام شکوفه هایش را به میوه نشاند و بهارمان را بی خزان.
خاله شهره عزیز
تولدت مبارک
هانی، کیوان و یاسمین

Anonymous said...

از نازنين هايم بهاره عزيز و فريد مهربان خواهر گلم ارديبهشت كه يك دنيا صفاست و از هانيه قشنگم آقا كيوان عزيزم وياسمين شيرين و زيبا ومهربان از همه و همه متشكرم .از كلمات و عشق شما گرمم .اميدوارم بتوانم محبت يكايك عزيزان را جبران كنم .