Friday, August 24, 2007

دشت زیبای الموت


گمان نمی کنم دو سبد گیلاس کافی باشد تمام باغهای الموت رامی خواهم
از امروز در پس جاده های پر پیچ و تاب کمین می کنم تا شهریور از راه برسد
می دانم دستان مهربان روستائیان میهمان گیلاسهای آبدارم می کند
پس یورشی در کار نیست
از بلندای الموت هدیه های سرخ را سوار بر تیر کمان می کنم
وبه گوشه گوشه ماه پیوند می زنم
شهریور ماهی پر از گیلاس ماهی به شکل انار
(آذین کمالی)
******************************
عکس فوق از وبلاگ«شبهای المـوت» مجموعه عکسهای( مجید ناگهی) انتخاب شده
دوستان عزیزمان از وبلاگ های «شبهای الموت »و«هرانک »از حضور
شما در بین دوستانمان خوشحالیم

7 comments:

Anonymous said...

وقتی خیلی بچه بودم چند روزی رفتیم قزوین و باغات و اطرافش را هم دیدیم . خیلی با صفا بود
کاش هنوز هم سرسبزی و قشنگی قدیم را داشته باشد

Anonymous said...

سلام
ممنون از اظهار لطف شما به منطقه و سرزمین الموت
ما در خدمت دوستان هستیم
جای شما خالی روز چهارشنبه هفته گذشته بربلندای قلعه الوت و کنار دریاچه اوان یادتان کردیم به امید روزی که بتوانیم در خدمت دوستان در الموت باشیم
همه جای ایران سرای من است
هرانک

Anonymous said...

سلام عزيزان خانه پدر امروز براي من روز بسيار خوبي بود چون توسط شما عزيزان با روزها وشبهاي الموت آشنا شدم مثل هميشه بي نظير

Anonymous said...

بادیدن این عکس فوق العاده یکدفعه خودم را توی آن احساس کردم کار وب شما و شبهای الموت هردو عالی است هرانک راهم دیدم & نوشته هاشون خیلی قشنگ است

Anonymous said...

مثل يك روز تولد عزيز مثل يك واقعه زيبا تو زندگي
وقتي وبلاگ دوست داشتني خانه پدر رو باز كردم شوكه شدم از اين همه لطف و محبت
و از خوشحالي بال در آوردم
به اميد جبران محبت شما دوست گل

Anonymous said...

سلام به همه دوستداران الموت وبلاگ گروهي اي با نام دوستداران رودبار و الموت تاسيس كرديم با هدف اينكه همه دوستداران رودبار الموت مكاني براي دور هم بودن داشته باشند و در اون مطالب مربوط به الموت بنويسند و هر كس براي خودش نام كاربري و رمز عبور شخصي داشته باشد لطفا براي دريافت دعوتنامه جيميل خود را برايم بفرستيد و كساني هم كه جيميل ندارند اطلاع دهند تا دعوتنامه جيميل برايشان ارسال شود آدرس وبلاگ : http://roodbar-alamout.blogspot.com/ با تشكر مرتضي وثوق

Anonymous said...

جاي جاي كشور ما آنقدر زيباست كه آرزو دارم بتوانم همه جاهاي ايران را ببينم .كشورم را دوست دارم و نسبت به آن و مردمش احساس دين مي كنم .امدوارم بتوانتم براي مملكت و مردم همميهنم مفيد باشم.