Wednesday, December 5, 2007

نادر ابراهیمی


برای دگرگون کردن جهانی چنین افسرده وغمزده وشفا دادن جهانی چنین دردمند ،طبیب حق ندارد برسر بالین بیمارخویش بگرید و دقایق ِ معدود ِ نشاط را از سالهای طولانی حیات بگیرد. چشم کودکان و بیماران به نگاه مادران و طبیبان است .اگر در اعماق آن حتی لبخندی محو ببینند، نیروی بالندگی شان چند برابر می شود
عزیزمن
این بیمارکودک صفتِ خانـۀ خویش را ازیاد مران !من محتاج ِ آن لحظه های دلنشین لبخندم - لبخندی درقلب، علیرغم همه چیز
*******
گزیده ای از «چهل نامه ی کوتاه به همسرم »نوشته نادر ابراهیمی

5 comments:

Anonymous said...

از انتخاب زيباي شما ممنون

Anonymous said...

بر همین اساس بهشت زیر پای مادران است

Anonymous said...

این نوشته را خانمها و ایضا آقایان باید بنویسند و بزنند روی دیوار اطاقشان. من که برای خودم یادداشت برداشتم

Anonymous said...

سلام
خانم قایینی عزیز
شادی و هنر شاد کردن انسان بزرگترین لذت را دارد
پرفسور دنوشر در نامه ای به مادام اسپینا می نویسد
همواره تلاش خواهم کرد در کنار من شیرینی لحظات را به تمام معنا حس و تجربه کنی
من ترا در اوج شادی می حواهم
علی رشوند

Anonymous said...

سلام
واقعا چرا مردم وقتي داغدار ميشن يك پولي به مداح و روضه خون ميدن كه حسابي گريه همه رو در بياره ؟