Tuesday, September 25, 2007

دوره کتابخوانی


عزیزان با هم قراری داشتیم که شما پیشنهاد کردید و بسیار عالی شروع شد و آن دوره های کتابخوانی بود اول همه دوستان مارا تشویق کردند و ابراز علاقه اما متاسفانه یکی یکی گرفتار شدند و دراین مورد ما را تنها گذاشتند تعطیلات مجال مطالعه برای بعضی از دوستان کمترباقی میگذارد اما هوا که رو به سردی میرود امکان بودن در خانه و کتابخوانی بیشتر میشود .من این شانس را دارم که هرروزدر فرصت بیست دقیقه ایکه بیرون دبستان دخترم منتظرتعطیل شدن مدرسه میمانم معمولا این فرصت را به دوست داشتنی ترین علایقم یعنی کتابخوانی اختصاص میدهم اگر یادتان باشد برای هر کتاب جدید از یکی از دوستانمان خواهش میکردیم بهترین ها را معرفی کند . دوست خوبمان آقای رشوند چند کتاب باارزش معرفی کردند که کوه پنجم پائولوکوییلو را انتخاب کردم و میخوانم .بدون اغراق بگویم که بی نظیر است .مشخصات کتاب را در اختیارتان میگذارم . امیدوارم برای پایان مهرماه علاقمندان آنرا بخوانندوبرایمان در این مورد چند خطی بنویسید

1 comment:

Anonymous said...

سلام نازنينم
ازپيش نهادت بي نهايت خوشحال شدم من هم از كو چك ترين فذصت ها جهت خواندن كتاب استفاده ميكنم ولي در حال حاضر من دارم خاطره جوي فيلدينگ را مي خوانم وفكر ميكنم تا آواخر مهر طول بكشد چشم در اولين فرصت بعدي