Wednesday, October 17, 2007

علامت


پادشاهی دستور داد در مسیر آمد وشد مردم آبادی سنگی بزرگ بگذارندتا عکس العمل رهگذران را بشنوند و ببینند
اولین عابر با دیدن سنگ غرولندی کرد و رفت دومین عابر با دیدن سنگ مانع نفرین کرد و رفت سومین نفر با دیدن سنگ وسط راه فحش و بد و بیراه راه انداخت چهارمین عابر با دیدن سنگ مانع داد و غاری انداخت و رفت غروب آن روز پیرمردکشاورزی که علوفه سوار الاغ پیرش کرده بودسنگ مانع را بر سر راه خویش دید امکان پیش رفتن نبوددست به کار شد با هزار زور و زحمت سنگ مانع را غلتاندزیر سنگ همیان طلایی کار گذاشته شده بودپیرمرد خوشحال همیان را برداشت و کاغذ داخل آنرا خواند

این هدیه پادشاه برای آنانی است که در گیر و دار زندگی به علامتها (نشانه ها) توجه می کنند

***************
متن حاضر از وبلاگ (( هرانک )) انتخاب شده است

10 comments:

Anonymous said...

زندگي همه اش در يافت علامت ها است .خوش به سعادت كساني كه علامت هايي كه خداوند برايشان مي فرستد درك كنند.

Anonymous said...

zendegi be man amokht ke sanghayash ra ba chashme del bebinam har chand bare sanginash dar dele kochakam nagonjad

Anonymous said...

سلام صبح بخير
اين متن رو كه خوندم هنوز به منبع متن نگاه نكرده بودم با خودم گفتم چقدر شبيه متنهاي تربيتي اجتماعي وبلاگ دوست عزيزمون آقاي رشونده كه ديدم بله خودشه
اينترنت و وبلاگ هم علامت و نشانه اي براي من بود تا به گنج هاي با ارزشي چون هرانك و خانه پدر دست يابم

Anonymous said...

با سلام
چه متني بود
بي نظير ودقيقا در زندگاني ما انسانها اگر چشم دل يگشاييم نشانه ها بسيار است افسوس كه ظواهر مارا فريب مي دهد
با گفته دوست عزيزمان شبهاي الموت همين نشانه كه با شما دوستان فرهيخته در ارتباطم ساعت هاي زيادي به همه شما فكر مي كنم نشانه اين است كه خداوند دوستم داشته ونخواسته در اين تنهايي ظاهري خانه واجتماع گم شوم.
در ضمن امتحان كن ببين سيب چقدر خوشمزه است

Anonymous said...

شهريور عزيز دلم سلام
من در نوشتن پيغام هاي همراه خنگ ام
اين راهم كه برايت فرستاده بودم نيكو برايم داده بود بنظرم خيلي جالب امد ديگه نتوانستم خط عوض
قيامت ميشه به غضنفر ميگن شما 73/874 رکعت نماز قضا داري غضنفر ميگه 874 رکعتش قبول ديگه اون73/.از کجا اومده ميگن تعداد نماز هايي که خوندي ضربدر کسينوسه زاويه انحراف از قبله
است
عزيزم قضيه اين بود جوك مدرسه اي
گا بيتاي منو ببوس كه با عكسهايش عشق ميكنم
خومت مامان هم سلام برسانيد

Anonymous said...

سلام چه عجب من شما را ديدم
نميدوني چقدر ئبلاگت را دوست دارم فقط نظر دادنش يه كم سخت تر از وبلاگ هاي ديگه هست
ممنون كه اومدي و سر زدي

تند تند بيا و وقتي اپ ميكنتي بي خبرم نذار وقتي ميام ميبينم يه عالمه اپ كردي دلم ميسوزه كه چرا دير اومدم

يا علي



ای خدا ای تمام لحظه هایم مال تو



لحظه ها رو می دوم دنبال تو



با تو من نبض شقایق می شوم



ساعتی صدبار عاشق می شوم

Anonymous said...

سلامممممممممممم
چه كردي
مممنون كه سر زدي بهم
ميدوني كه چقدر وبلاگت را دوست دارم هميشه زيبا و هميشه اروم

دوست نزدیک تر از من به من است



وین عجب تر که من از وی دورم



چه کنم با که توان گفت که



او در کنار من و من مهجورم


منتظر اپ هاي زيبايت هستم يه كم يواشتر اپ كن طوباي محبت راست ميگه نميدوني وقتي دير ميرسيم و ميبينيم اين همه اپ از دستمون در رفته چه حال بدي پيدا ميكنيم
يا علي

Anonymous said...

سلام
ممنون از لطف بی دریغ خانه پدر
در معرفی هرانک
علامتها را دریابیم ؟!

Anonymous said...

آتوسا جان دختر گل ممنون که برایم یادداشت گذاشتی باز هم سر بزن و برایم بنویس

Anonymous said...

وبلاگ هرانک را هم دوست دارم ولی گاهی نمیفهمم و سنگین است
این جمله ها خیلی خوب و ساده است .دستشان دردنکند